شناخت شهر استانبول با تورباتو

بهترین های غذاهای شهر استانبول

بهترین های غذاهای شهر استانبول

سیمیت نان خوشمزه معروف ترکیه:

نان سنتی و پرطرفدار ترکیه سیمیت است. این نان برشته و پرکنجد است و عطر آن مانند تمام نان‌های ملیت‌های مختلف مدهوش کننده است. اکثر نانوایی‌های و گاری‌هایی که در تمام نقاط شهر وجود دارند این نان را در کاغذی پیچیده و به شما می‌فروشند. این نان سنتی با بهترین غذاهای استانبول نیز خورده می‌شود.

+ نوشته شده در  جمعه 2 شهريور 1397ساعت 8:25  توسط سارا سلامی 

راهنمای سفر به شهر استانبول

راهنمای سفر به شهر استانبول

استانبول از کلان شهر ها و مراکز اقتصادی و فرهنگی کشور ترکیه میباشد،شهر استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای بزرگ مرمره قرار گرفته است و از توریستی ترین شهر های کشور ترکیه محسوب میشود،همینطور این شهر زیبا به خاطر تنوع جاذبه های گردشگری و جذب توریست از سراسر دنیا جزو برترین شهر های توریستی در دنیا است.در این مطلب قصد داریم راهنمای سفر به استانبول را خدمدت متقاضیان قرار دهیم پس تورباتو را همراهی کنید.با سایت بزرگ تورباتو همراه هستید.

+ نوشته شده در  جمعه 2 شهريور 1397ساعت 8:19  توسط سارا سلامی 

رستوران های ارزان قیمت استانبول

رستوران های ارزان قیمت استانبول

رستوران بزرگ بیاض ایزگارا:

سبک منو: غذا های ترکیه ای و فست فود

متوسط قیمت: بین ۳ تا ۱۱ لیر برای هر وعده

این رستوران یک رستوران کوچک و دنج است که در نزدیکی بازار بزرگ شهر استانبول قرار گرفته است،قیمت غذا در این رستوران مناسب است و شما با صرف حداقل هزینه میتوانید یک وعده غذایی خوشمزه میل کنید،از بهترین غذا های این رستوران کوفته گوشت و ساندویچ کباب ترکی میباشد.

+ نوشته شده در  جمعه 2 شهريور 1397ساعت 8:14  توسط سارا سلامی 

هتل های ارزان در شهر استانبول

هتل های ارزان در شهر استانبول

هتل اوسن:

در محله سلطان احمد در بخش اروپایی استانبول و در مرکز شهر هتل اوسن قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی مسجد ایا صوفیه و مسجد آبی قرار دارد. از این هتل تنها با برداشتن چند قدم به بنای توپکاپی می رسید. گزارش های از بهداشت و نظافت پاین هتل رضایت بخش بوده است. از امکانات این هتل دسترسی دائمی به اینترنت و بوفه کامل صبحانه را می توان نام برد.گردشگرانی که با تور لحظه آخری استانبول به این شهر سفر کرده اند و در این هتل اقامت داشته از این هتل راضی بوده اند.

 

+ نوشته شده در  جمعه 2 شهريور 1397ساعت 8:10  توسط سارا سلامی 

رستوران های ایرانی زبان استانبول

رستوران های ایرانی زبان استانبول

رستوران آسمان:

این رستوران در منطقه آکسارای استانبول قرار گرفته است و یکی از بهترین رستوران های ایرانی در شهر استانبول است،معروف ترین غذاهای این رستوران قرمه سبزی و فسنجان که این غذا ها باعث شده در میان گردشگران به شهرت بالایی دست یابد.

آدرس: استانبول،فاتح،محله آکسارای بلوار آتاتورک شماره 158

رستوران شهرزاد:

این رستوران در اطراف میدان تکسیم است و یک مکان آرام و دلنشین برای مسافران ایرانی است،این رستوران غذاهای ایرانی بسیار با کیفیت به مشتریان خود ارائه میدهد.

آدرس:میدان تکسیم شماره 24

+ نوشته شده در  جمعه 2 شهريور 1397ساعت 8:07  توسط سارا سلامی